Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
2930
Založen: 5.12.2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: st prosinec 23, 2020 3:22 pm Předmět: instalace NI nástrojů |
|
|
Dobrý den,
nevím si rady, jak zprovoznit nástroje od Native Instrument.
V NATIVE ACCESS se mi zobrazují zakoupené kytary spolu s nabízeným - pro mě nezajímavým – harampádím.
Nezbytností pro použití nástroje (kytary) v Cubase je nainstalování Kontakt Player do složek určených v preferencích NATIVE ACCESS, což proběhlo bez námitek.
Avšak instalace kytary je odmítnuta s hlášením :
„Error while mounting disk image“. Nevím co je po mě vyžadováno.
Že by to souviselo s mojí přeinstalací OS na nový (větší) SSD disk? Ale proč potom instalace Kontakt Player proběhla normálně? (že je zadarmo?).
Vyznal by se někdo v těch buzeracích NI ?
Produkty od UJAM, AmpleSound nebo MusicLab problémy na novém disku nemají.
Děkuji za odpověd´. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MAJ
Založen: 15.11.2006 Příspěvky: 1899
|
Zaslal: čt leden 14, 2021 7:21 pm Předmět: |
|
|
Zdravím,
chyba říká, že byl problém otevřít disk, na kterém je zvuková knihovna uložena. Instalujete to z pevného disku a nebo z DVD? Nemůže být na DVD chyba/poškrábané? Pokud instalujete z pevného disku, dostal jste tento disk od NI a nebo jste soubor stahoval? Pokud jste stahoval, můžete zkusit soubor stáhnout znovu? _________________ Čeština pro Cubase
www.cubase-training.com – konzultace a školení hudebního SW a HW
www.cubasecz.cz – Informace o produktech Steinberg
Test Engineer in Steinberg Media Technologies GmbH |
|
Návrat nahoru |
|
 |
2930
Založen: 5.12.2010 Příspěvky: 20
|
Zaslal: so leden 16, 2021 11:04 am Předmět: |
|
|
Dobrý den,
Čtyři NI kytary jsem si stahoval jednotlivě ze stánek svého účtu u NI na původní C:/ (do NATIVE ACCESS), a používal je přes Kontakt Player v Cubase – vše normálně chodilo.
Na nový C:/ SSD disk jsem dělal vše znova, ato opakovaně (staré céčko bylo kompletně vymazáno pro obyčejné uložiště), ale instalaci kytar ne a ne vyhovět (pokusy měnit path v preferencích NATIVE ACCESS nebo tam přímo zadávat seriová čísla kytar, jak je to doporučováno v NI EULA ).
Dotaz na suport NI mě odkázal do houšin FAQ, ze kterých jsem se bohužel nikam neposunul.
Nabízený rozhovor mohu vést jen česky. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|