Cubase.cz
Diskusní fórum o produktech firmy Steinberg
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Som začiatočník !

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Cubase.cz -> Cubase
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
motto



Založen: 7.2.2007
Příspěvky: 3

PříspěvekZaslal: st únor 07, 2007 9:17 pm    Předmět: Som začiatočník ! Citovat

Zdar,
Chcel by som sa opýtať mám doma reasona a ten sa mi zda dosť ťažký ... tak som si čítal niečo o Cubase je to ťažšie alebo je to lahšie?

Je lepší Cubase Ako Reason?

Díki za odpowede
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mmdi



Založen: 3.3.2006
Příspěvky: 35

PříspěvekZaslal: čt únor 08, 2007 1:09 am    Předmět: Citovat

Reason neni tezky, neni tezky ani Cubase, jde o to nebat se a zkouset a zkouset a zkouset co dela jaka funkce, je jasny, ze ti to nebude jasny na prvni pokus, ale ver mi, ze kdyz si otevres manual a budes nad tim sedet a peclive ho procitat, tak do 14 dnu musis tady potom napsat, ze Reason je vlastne hrozne jednoduchej program a navic existuje funkce REWIRE, coz je aplikace, ktera umoznuje synchronizovat oba dva programy, ale protoze si zacatecnik, tak te tim nebudu zatezovat. Taky jsem si myslel, ze Reason je slozitej, tak jsem otevrel manual a cetl a zkousel. Jestli nemas nikoho, kdo by ti to vsechno ukazal, tak ti taky nic jinyho nezbyva. Navic je to srozumitelne napsany. A co ti nebude jasny, to ti tady urcite nekdo poradi. Tech 14 dnu vazne staci, dle mych zkusenosti. Jestli je Reason nebo Cubase lepsi? To se neda rict, kazdej program je urcen tak trochu na neco jinyho, do Reasnu nemuzes nahravat audio stopy, ale zase v nem nemuzes pouzivat VST instrumenty, ktere v Cubase pouzivat muzes, idealni je pouzivat je oba dohromady.